Sihtgrupp:
3.klass
Maht:
1x45
min
Teema: Akvarellitehnikad (Anu
Purre ülesanne)
Eesmärk:
Õpilane:
- Tunneb rõõmu kunstis mängulisest ja loovast tegutsemisest.
- Tunneb erinevaid akvarellitehnikaid.
Ülesanne:
Luua
proovitöö, kasutades erinevaid akvarellitehnikaid.
Õpitulemused
ehk väljundid:
Õpilane:
- Oskab teadlikult rakendada akvarellitehnikat.
- Oskab luua erinevate akvarellitehnikate harjutustega töö.
Põhimõisted:
akvarell,
alla prima tehnika, põhivärvid.
Õppematerjalid:
näidistöö,
esitlus tööprotsessist.
Purre, A.
(2005). Kunstiõpik 7.-9. klassile. I osa. Tartu: Atlex.
Meetodid:
individuaaltöö
Tunni
käik:
III
nädal 1x45min
TUNNI ETAPID
|
AEG
|
TUNNI OSAD
|
|
Õpetaja tegevus
|
Õpilase tegevus
|
||
TUNNI ORGANISEERIMINE
|
1
min
|
Tervitamine,
silmside loomine.
|
Õpilased
tervitavad.
|
HÄÄLESTUS
|
1
min
5
min
3
min
|
Tunni
teema, käigu, eesmärkide ja hindamiskriteeriumite teadustamine.
Õpetaja
palub õpilastel tuua enda lauale akvarellid, pintslid ja veetopsid
Õpetaja
räägib, kuidas vesivärvidega ümber käia ning mida tähele panna nendega
maalimisel.
|
Õpilased
kuulavad.
Õpilased
toovad enda lauale akvarellid, pintslid ja veetopsid.
Õpilased
kuulavad, vajadusel küsivad küsimusi.
|
ÕPPIMINE
|
28
min
|
Õpetaja
alustab piltide näitamisega tööprotsessist ning hakatakse etapiliselt koos
ruute maalima erinevate tehnikatega.
|
Õpilased
kuulavad, vaatavad pilte ning maalivad õpetuste järgi.
|
REFLEKSIOON
|
5
min
2
min
|
Õpetaja
palub õpilastel lauad ära koristada ning asjad õigetele kohtadele panna.
Õpetaja
teeb tunnist kokkuvõtte, annab õpilastele suulist tagasisidet.
Tunni
lõpetamine.
|
Õpilased
koristavad oma lauad ning panevad võetud asjad oma kohale tagasi.
Õpilased
kuulavad ning vajadusel lisavad ise midagi juurde.
|
Kodune
töö: -
Vahendid:
A3
akvarellipaber, maalriteip, akvarellid, akvarellipintslid, veetops, sool.
Hindamiskriteeriumid:
Lävendid
Väljundid
|
5
|
4
|
3
|
2
|
Õpilane oskab teadlikult rakendada
akvarellitehnikat.
|
Õpilane teab, mida akvarellidega maalides silmas
pidada ning oskab nimetada erinevaid akvarellitehnikaid. Õpilane oskab antud
teemal pikemalt ja põhjalikult vestelda.
|
Õpilane teab, mida akvarellidega maalides silmas
pidada ning oskab nimetada erinevaid akvarellitehnikaid.
|
Õpilane teab vähemalt üht nõuannet, mida
akvarellidega maalimisel silmas pidada. Õpilane oskab nimetada vähemalt kahte
erinevat akvarellitehnikat.
|
Õpilane ei tea, kuidas akvarellidega maalida.
Õpilane ei oska nimetada akvarellitehnikaid.
|
Õpilane oskab luua erinevate akvarellitehnikate
harjutustega töö.
|
Õpilane on loonud töö, kus on kõikide tehnikate
näidised, mida tunnis koos maalisime. Tehnikaid on õigesti kasutatud ning töö
on puhas ja korralik. Töö paistab silma huvitavate lahenduste ja
originaalsusega.
|
Õpilane on loonud töö, kus on kõikide tehnikate
näidised, mida tunnis koos maalisime. Tehnikaid on õigesti kasutatud ning töö
on puhas ja korralik.
|
Õpilane on loonud töö, kus on vähemalt pooled
tunnis koos maalitud akvarellitehnikate näidised.
|
Õpilane on loonud töö, kus on alla poole tunnis
koos maalitud akvarellitehnikate näidistest.
|
No comments:
Post a Comment