Sihtgrupp:
1.
klass
Maht: 1x45 min
Teema:
Ristmeetod (Anu Purre ülesanne)
Eesmärk:
Õpilane:
- Tunneb rõõmu kunstis mängulisest ja loovast tegutsemisest.
- Katsetab julgelt oma mõtete ja ideede erinevaid visuaalseid väljendusi.
- Kirjeldab oma ja kaaslaste töid ning väärtustab erinevaid lahendusi.
Ülesanne:
luua
ristmeetodis töö.
Õpitulemused
ehk väljundid:
Õpilane:
- Oskab jaotada paberi täpseteks ruutudeks.
- Oskab isikupäraselt kujutada etteantud kombinatsioone.
Põhimõisted:
ristmeetod,
nimisõna, omadussõna.
Õppematerjalid:-
Meetodid:
individuaaltöö,
arutelu, kaaslase hindamine.
Tunni
käik:
IV
nädal 1x45min
TUNNI ETAPID
|
AEG
|
TUNNI OSAD
|
|
|
|
Õpetaja tegevus
|
Õpilase tegevus
|
TUNNI ORGANISEERIMINE
|
1
min
|
Tervitamine,
silmside loomine.
|
Õpilased
tervitavad.
|
HÄÄLESTUS
|
1
min
2
min
|
Tunni
teema, käigu ja eesmärkide teadustamine.
Õpetaja
selgitab ülesannet ning tutvustab hindamiskriteeriume.
|
Õpilased
kuulavad.
Õpilased
kuulavad, vajadusel küsivad küsimusi.
|
ÕPPIMINE
|
5
min
5
min
18
min
|
Õpetaja
näitab tahvlil ette, kuidas mõõta ning jaotada paber ruutudeks. Õpetaja
kirjutab mõõdud ette, et õpilastel oleks lihtsam.
Õpetaja
palub õpilastel kirjutada horisontaalselt igasse ülemisele ruudule väikselt
nimisõna ning vertikaalselt kõige vasakpoolsetele ruutudele omadussõnu.
Õpetaja selgitab lastele, mis on omadussõna ja mis nimisõna.
Õpetaja
palub õpilastel joonistada igasse
ruutu seda, mis omadussõna ja nimisõna ruudus kokku tuleb.
|
Õpilased
hakkavad õpetaja ettenäitamise järel jaotama paberi ruutudeks.
Õpilased
teevad, mida õpetaja palub.
Õpilased
joonistavad ruutudesse seda, mis omadussõna ja nimisõna seal ruudus kokku
annavad.
|
REFLEKSIOON
|
3
min
10
min
|
Õpetaja
palub õpilastel asjad kokku panna ning lauad ära koristada.
Õpetaja
võtab tunni kokku, annab õpilaste töödele suulist tagasisidet.
Tunni
lõpetamine
|
Õpilased
panevad asjad kokku ning koristavad lauad.
Õpilased
kuulavad ning avaldavad oma arvamust kaasõpilaste töö suhtes.
|
Kodune
töö: -
Vahendid:
A4
suuruses paber, joonlaud, harilik pliiats,
värvilised pliiatsid.
Hindamiskriteeriumid:
Lävendid
Väljundid
|
5
|
4
|
3
|
2
|
Õpilane oskab jaotada paberi täpseteks ruutudeks.
|
Õpilane on jaotanud paberi täpseteks ruutudeks,
kasutades joonlaua abi. Õpilane pole vajanud õpetaja abi ning töö on korrektne
ja puhas.
|
Õpilane on jaotanud paberi täpseteks ruutudeks,
kasutades joonlaua abi. Õpilane on vajanud õpetaja abi.
|
Õpilane on jaotanud paberi enam-vähem ruutudeks. Kõik
ruudud pole võrdse suurusega.
|
Õpilane ei ole jaotanud paberi täpseteks ruutudeks.
|
Õpilane oskab isikupäraselt kujutada etteantud
kombinatsioone.
|
Õpilane on kujutanud isikupäraselt etteantud
kombinatsioone. Joonistused on korralikult teostatud ning paistavad silma
originaalsusega.
|
Õpilane on kujutanud isikupäraselt etteantud kombinatsioone.
|
Õpilane on vähemalt pooltes ruutudes kujutanud
etteantud kombinatsioone.
|
Õpilane ei ole kujutanud etteantud kombinatsioone
isikupäraselt või on kujutanud vähem kui pool etteantud kombinatsioone.
|
No comments:
Post a Comment