Sunday, March 9, 2014

2. klass "Minu Aafrika mask"


Minu poolt tehtud näidistöö

Sihtgrupp: 2.klass
Maht:  2x45 min
Teema:  Minu Aafrika mask
Eesmärk:
Õpilane:
·         Leiab kujutatava kõige iseloomulikumad jooned
·         Kasutab erinevaid tehnikaid
·         Kirjeldab oma ja kaaslaste töid ning väärtustab erinevaid lahendusi

Ülesanne: Luua Aafrika mask segatehnikas.
Õpitulemused ehk väljundid:
Õpilane:
·         Teab Aafrika maskile omaseid jooni.
·         Oskab luua Aafrika stiilis maski, kasutades segatehnikat.
·         Oskab anda tagasisidet teiste õpilaste töödele.
Põhimõisted: segatehnika, abstraktne, sümmeetria.
Õppematerjalid: esitlus aafrika maskidest, näidistöö.
Meetodid: miniloeng, paaristöö, individuaaltöö, diskussioon, kaaslase hindamine.
Tunni käik:
III nädal 1x45min

TUNNI ETAPID

AEG

TUNNI OSAD


Õpetaja tegevus
Õpilase tegevus
TUNNI ORGANISEERIMINE
1 min
Tervitamine, silmside loomine.
Õpilased tervitavad.
HÄÄLESTUS
1 min


2 min

Tunni teema, käigu ja eesmärkide teadustamine.

Õpetaja küsib õpilastelt, mida nad teavad Aafrikast ning kas nad teavad, milliseid maskid võiksid Aafrikas olla.

Õpilased kuulavad.


Õpilased vastavad õpetaja küsimustele.
ÕPPIMINE
8 min



1 min




3 min






22 min
Õpetaja esitleb slaidiesitlust Aafrika maskide kohta.


Õpetaja selgitab põhjalikult ülesannet. Tuletab meelde, mis on segatehnika ning teatab hindamiskriteeriumid.

Õpetaja laseb õpilastel paberit jagada. Maskile tehakse silmad ja suu õpetaja juhendamisel.



Õpetaja laseb õpilastel joonistada maski piirjooned paberile, need välja lõigata ning mask kaunistada.

Õpilased kuulavad ning võivad avaldada oma arvamust.

Õpilased kuulavad ning vajadusel küsivad küsimusi.


Osad õpilased jagavad paberit, teised istuvad ja ootavad.
Õpetaja ettenäitamisel tehakse maskile silmad ja suu.

Õpilased joonistavad paberile maski piirjooned, lõikavad maski paberist välja ning kaunistavad maski.

REFLEKSIOON
5 min



2 min
Õpetaja palub õpilastel lauad ära koristada ning asjad õigetele kohtadele panna.

Õpetaja küsib õpilastelt, mis õpilastele Aafrika maskidest meelde jäi ning kuidas tund meeldis. Õpetaja annab suulist tagasisidet õpilaste tunnitööle.

Tunni lõpetamine.
Õpilased koristavad oma lauad ning panevad võetud asjad oma kohale tagasi.

Õpilased vastavad õpetaja küsimustele ning kuulavad õpetaja tagasisidet.

1x45min

TUNNI ETAPID

AEG

TUNNI OSAD


Õpetaja tegevus
Õpilase tegevus
TUNNI ORGANISEERIMINE
1 min
Tervitamine, silmside loomine.
Õpilased tervitavad.
HÄÄLESTUS
1 min


2 min

Tunni teema, käigu ja eesmärkide teadustamine.

Õpetaja palub õpilastel meelde tuletada, mida eelmine kord tunnis õppisime ning mis on Aafrika maskile omased tunnusjooned.

Õpilased kuulavad.


Õpilased vastavad õpetaja küsimustele.
ÕPPIMINE
20 min



5 min
Õpetaja laseb õpilastel oma tööd lõpetada.


Õpetaja palub õpilastel lauad koristada ning vahendid oma kohale tagasi panna.

Õpilased lõpetavad oma Aafrika stiilis maskide valmistamist.

Õpilased koristavad lauad ning panevad vahendid oma kohale tagasi.
REFLEKSIOON
15 min






1 min
Õpetaja palub õpilastel ringi võtta ning ringi keskel käivad õpilased ükshaaval oma maski teistele õpilastele näitamas ning õpetaja hindab õpilaste töid.

Õpetaja tänab õpilasi tehtud töö eest ning lõpetab tunni.

Õpilased võtavad ringi, käivad ükshaaval ringi keskel oma tööd näitamas ning teised õpilased annavad õpilaste maskidele tagasisidet.


Kodune töö: -
Vahendid: paber, värvilised paberid, käärid, liim, värvilised pliiatsid, rasvakriidid, pastellid, vildikad, lõng, litrid, merekarbid, suled. 
Hindamiskriteeriumid:
Lävendid
Väljundid
5
4
3
2
Õpilane teab Aafrika maskile omaseid jooni.

Õpilane teab Aafrika maskile omaseid jooni. Oskab antud teemal pikemalt vestelda.
Õpilane teab Aafrika maskile omaseid jooni.
Õpilane teab vähemalt kahte Aafrika maskile omast joont.
Õpilane teab ainult ühte või ei tea ühtki Aafrika maskile omast joont.
Õpilane oskab luua Aafrika stiilis maski, kasutades segatehnikat.
Õpilane on loonud äratuntavalt Aafrika stiilis maski, kasutades mitmeid erinevaid tehnikaid. Mask paistab silma oma põhjalikkuse ja loovusega.
Õpilane on loonud äratuntavalt Aafrika stiilis maski, kasutades mitmeid erinevaid tehnikaid.
Õpilane on loonud maski, millelt võib ära tunda vähemalt kaks Aafrika maskile omast joont. Maski valmistamisel on kasutatud vähemalt kahte erinevat tehnikat.
Õpilane on loonud maski, millel pole ühtki Aafrika stiilis maski omadust. Maski valmistamisel on kasutatud ainult ühte tehnikat.
Õpilane oskab anda tagasisidet. teiste töödele.

Õpilane annab teiste õpilaste töödele konstruktiivset tagasisidet. Õpilane oskab märgata ning tunnustada teiste õpilaste loovust ning originaalsust.
Õpilane annab teiste õpilaste töödele konstruktiivset tagasisidet.
Õpilane annab teiste õpilaste töödele tagasisidet.
Õpilane ei anna teiste õpilaste töödele mingit tagasisidet või tagasiside on ebakohane.

No comments:

Post a Comment