Sunday, March 9, 2014

1. klass. "Ruumiline tänav"
















Sihtgrupp:  1. klass
Maht:  2x45 min
Teema:  Ruumiline tänav (õpetaja antud ülesanne)
Eesmärk:
Õpilane:
  • Katsetab julgelt oma mõtete ja ideede erinevaid visuaalseid väljendusi.
  • Kasutab erinevaid tehnikaid.
  • Annab teiste õpilaste töödele konstruktiivset tagasisidet.

Ülesanne: Luua ruumiline tänav.
Õpitulemused ehk väljundid:
Õpilane:
  • Oskab luua ruumilise tänava.
  • Oskab anda teiste õpilaste töödele tagasisidet.
Põhimõisted:  ruumiline, siluett, kontuur, vertikaalne, horisontaalne.
Õppematerjalid: näidistöö.
Meetodid: individuaaltöö, kaaslase hindamine.
Tunni käik:
II nädal 1x45min

TUNNI ETAPID

AEG

TUNNI OSAD


Õpetaja tegevus
Õpilase tegevus
TUNNI ORGANISEERIMINE
1 min
Tervitamine, silmside loomine.
Õpilased tervitavad.
HÄÄLESTUS
1 min


2 min

Tunni teema, käigu ja eesmärkide teadustamine.

Õpetaja selgitab õpilastele ülesannet ning tutvustab hindamiskriteeriume.

Õpilased kuulavad.


Õpilased kuulavad ning vajadusel küsivad küsimusi.
ÕPPIMINE
34 min










5 min
Õpetaja laseb õpilastel murda A3 paber pooleks ning seejärel valida endale üks terve värviline paber. Värvilisele paberile joonistavad õpilased majade katuste kontuurid ning lõikavad selle ühes tükis paberist välja. Seejärel kaunistavad õpilased majad erinevate akende, mustrite vms. Kui majad on kaunistatud, kleebitakse see A3 paberi ülemisele poolele ning puhtale taustale joonistatakse taevas.


Õpetaja palub õpilastel asjad kokku panna ning lauad korda teha.
Õpilased asuvad tööle.

















Õpilased panevad asjad kokku ning teevad lauad korda.

REFLEKSIOON
2 min



Õpetaja võtab kokku tunni tegevuse, annab õpilastele suulist tagasisidet ning lõpetab tunni.
Õpilased kuulavad ning vajadusel lisavad ise midagi juurde.

II nädal 1x45min

TUNNI ETAPID

AEG

TUNNI OSAD


Õpetaja tegevus
Õpilase tegevus
TUNNI ORGANISEERIMINE
1 min
Tervitamine, silmside loomine.
Õpilased tervitavad.
HÄÄLESTUS
1 min


1 min

Tunni teema, käigu ja eesmärkide teadustamine.

Õpetaja selgitab ülesande käiku ning tuletab meelde hindamiskriteeriumid.

Õpilased kuulavad.


Õpilased kuulavad ning vajadusel esitavad küsimusi.
ÕPPIMINE
26 min




Õpetaja laseb õpilastel asuda teise taustapoole kallale: joonistada tänav ning sellele kleepida värvilistest paberitest peale maju, inimesi, autosid vms.

Õpilased asuvad töö kallale.
REFLEKSIOON
5 min



10 min




1 min
Õpetaja laseb õpilastel asjad kokku panna ning lauad ära koristada.

Õpetaja laseb õpilastel tööd ühte kohta panna ning koos hinnatakse tööd ära.


Õpetaja teeb tunnist kokkuvõtte, annab laste tunnitööle suulist tagasisidet ning lõpetab tunni

Õpilased panevad asjad ära ning koristavad lauad.


Õpilased panevad tööd ühte kohta ning annavad teiste õpilaste töödele tagasisidet.

Õpilased kuulavad.

Kodune töö: -
Vahendid:  A3 suuruses valge paber, värvilised paberid, värvipliiatsid, vajadusel joonlauad, vildikad, käärid, liim.
Hindamiskriteeriumid:

Lävendid
Väljundid
5
4
3
2
Õpilane oskab luua ruumilise tänava.

Õpilane on loonud ruumilise tänava. Tänav ja sellel olevad majad on huvitaval viisil kujutatud. Tänavale on liimitud püstiselt erinevaid elemente. Töö paistab silma huvitavate lahenduste ja originaalsusega.
Õpilane on loonud ruumilise tänava. Tänav ja sellel olevad majad on huvitaval viisil kujutatud. Tänavale on liimitud püstiselt erinevaid elemente.
Õpilane on loonud ruumilise tänava. Tänavale on liimitud vähemalt üks püstine element. Töö jätab pooliku mulje.
Õpilane ei ole loonud ruumilist tänavat.
Õpilane oskab anda teiste õpilaste töödele tagasisidet.
Õpilane annab teiste õpilaste töödele asjalikku tagasisidet. Osaleb aktiivselt tagasiside protsessis.
Õpilane annab teiste õpilaste töödele asjalikku tagasisidet.
Õpilane osaleb passiivselt tagasiside protsessis.
Õpilane ei osale tagasiside protsessis või annab ebakohast tagasisidet.



No comments:

Post a Comment