Sihtgrupp: 2.- 3.klass
Maht: 1x45 min
Teema:
Valentinipäeva pilt Jim Dine stiilis (ülesanne võetud internetileheküljelt http://kidsartists.blogspot.com/2010/01/valentines-day-with-jim-dine.html)
Eesmärk:
Õpilane:
- Rakendab teadlikult erinevaid tehnikaid.
- Teeb teiste õpilastega koostööd.
Ülesanne:
Luua
koos paarilisega südameteemaline pilt, kasutades segatehnikat.
Õpitulemused
ehk väljundid:
Õpilane:
- Teab erinevaid kunsti tehnikaid, mille abil saab luua südameteemalise teose.
- Oskab luua südameteemalise töö, kasutades segatehnikat.
- Oskab teha grupis koostööd.
Põhimõisted:
segatehnika,
akvarell, kollaaž.
Õppematerjalid: slaidiesitlus südame
kasutusest kunstis, näidistöö.
http://kidsartists.blogspot.com/2010/01/valentines-day-with-jim-dine.html
- link, kust pärineb ülesande idee.
Meetodid:
miniloeng,
paaristöö, individuaaltöö, arutlus.
Tunni
käik:
1x45min
TUNNI ETAPID
|
AEG
|
TUNNI OSAD
|
|
|
|
Õpetaja tegevus
|
Õpilase tegevus
|
TUNNI ORGANISEERIMINE
|
1
min
|
Tervitamine,
silmside loomine.
|
Õpilased
tervitavad.
|
HÄÄLESTUS
|
1
min
3
min
|
Tunni
teema, käigu ja eesmärkide teadustamine.
Õpetaja
vestleb õpilastega sõbrapäeva teemal. Küsib õpilastelt: „Mis päeval on
sõbrapäev“, „Mis märksõnad tulevad sul pähe seoses sõbrapäevaga?“, „Miks
sõbrapäeva tähistatakse?“, „Mida sõbrapäeva puhul tehakse ja mida üksteisele
kingitakse?“
|
Õpilased
kuulavad.
Õpilased
pakuvad erinevaid vastuseid õpetaja küsimustele.
|
ÕPPIMINE
|
7
min
2
min
25
min
|
Õpetaja
näitab slaidiesitlust erinevatest kunstnike teostest, et tutvustada
õpilastele, kuidas kunstnikud on oma teostes südametemaatikat kasutanud.
Õpetaja
selgitab õpilastele ülesannet ning tutvustab hindamiskriteeriume.
Õpetaja jagab õpilastele ühe valge 8,5x8,5 cm
mõõtmes paberi ja nelja õpilase peale ühe suure, 21x21 cm värvilise paberi.
Õpilaste ülesandeks on luua ühe valge paberi keskele süda ning kaunistada
süda ja selle taust segatehnikat kasutades. Valminud töö kleebitakse nelja
peale saadud värvilisele paberile.
|
Õpilased
vaatavad esitlust ning avaldavad tööde kohta arvamust.
Õpilased
kuulavad ning vajadusel küsivad küsimusi.
Õpilased
alustavad tööga.
|
REFLEKSIOON
|
4
min
2
min
|
Õpetaja
palub õpilastel lauad ära koristada ning tööd õpetajale viia.
Õpetaja
annab õpilastele suulist tagasisidet töödele. Tunni lõpetamine.
|
Õpilased
koristavad lauad ning annavad töö õpetaja kätte.
Õpilased
kuulavad ning lisavad ka oma arvamuse.
|
Kodune
töö: -
Vahendid: ruudukujulised
värvilised paberid (21x21cm), valged 8,5x8,5cm suuruses paberid, käärid, liim,
joonistuvahendid (värvipliiatsid, rasvakriidid, vildikad, geelpastakad),
värvilised ja dekoorpaberid.
Hindamiskriteeriumid:
Lävendid
Väljundid
|
5
|
4
|
3
|
2
|
Teab erinevaid kunsti tehnikaid, mille abil saab
luua südameteemalise teose.
|
Õpilane teab tunnis näidatud tehnikaid, mille abil
saab luua südameteemalise teose. Õpilane oskab antud teemal pikemalt rääkida.
|
Õpilane teab tunnis näidatud tehnikaid, mille abil
saab luua südameteemalise teose.
|
Õpilane teab vähemalt kahte erinevat tehnikat,
mille abil saab luua südameteemalise teose.
|
Õpilane teab ühte või ei tea ühtki tehnikat, mille
abil saab luua südameteemalise teose.
|
Oskab luua südameteemalise töö, kasutades
segatehnikat.
|
Õpilane on loonud südameteemalise töö, kasutades
mitmeid erinevaid tehnikaid. Töö paistab eriliselt silma oma loovuse ja
põhjalikkusega.
|
Õpilane on loonud südameteemalise töö, kasutades
mitmeid erinevaid tehnikaid.
|
Õpilane on loonud südameteemalise töö, kasutades
ainult ühte tehnikat.
|
Õpilane pole loonud südameteemalist tööd
segatehnikas.
|
Oskab teha grupis koostööd.
|
Õpilane käitub teiste grupiliikmetega viisakalt,
ei sega teiste tööd ning arvestab teiste arvamusega.
|
Õpilane käitub teiste grupiliikmetega viisakalt ja
ei sega teiste tööd.
|
Õpilane ei saa väga hästi grupiliikmetega läbi ja
aeg-ajalt segab teiste tööd.
|
Õpilane käitub ebaviisakalt teiste grupiliikmete
suhtes, ei arvesta teiste arvamusega ning segab teiste tööd.
|
No comments:
Post a Comment